Kepada pengguna baru, sebelum beli GC Plus, semak checklist ini.

Sempena promosi BAKAR LEMAK RAYA, kami noticed ramai pengguna baru. GreenAard tidak membenarkan GC Plus diambil sebarangan. Semak checklist yang kami sediakan ini. Jika anda pasti layak, you can proceed beli GC Plus.

Yang pertama, BMI. Maklumkan kepada kami tinggi, berat dan size pinggang anda.

Yang kedua, ukuran pinggang. Untuk lelaki, pinggang yang melebihi 40 inci dan pinggang wanita yang lebih dari 34 inci, anda dianggap overweight.

Yang ketiga, beritahu kami jika anda ada ambil sebarang ubat-ubatan secara rutin. Kerana, ubat-ubatan yang diambil secara rutin boleh mengganggu berat badan. Sesetengah ubat pula merangsang selera makan. Ini menyebabkan anda makan lebih banyak dan cepat lapar. Beberapa ubat lain mungkin mempengaruhi metabolisme badan. Ini membuatkan badan membakar kalori pada kadar yang lebih perlahan. Ada juga ubat yang mempengaruhi bagaimana tubuh menyimpan dan menyerap gula dan nutrien lain. Maka, sekiranya anda ada mengambil ubat-ubat lain secara rutin, please expect slow progress ketika mengambil GC Plus.

Yang keempat, jika ada penyakit Alzheimer atau Dementia, tidak sepatutnya mengambil GC Plus.

Yang kelima, GC Plus juga tidak boleh diambil semasa mengambil ubat statin (ubat kolesterol).

Yang keenam, pesakit darah tinggi dan kencing manis yang mengambil ubat-ubatan doktor juga dilarang mengambi GC Plus.

Yang ketujuh, wanita hamil dan dalam penyusuan tidak dibenarkan mengambil GC Plus, melainkan anak sudah melebihi 5 bulan.

Yang kelapan, sekiranya ada masalah PCOS atau thyroid, anda masih boleh mengambil GC Plus cuma perlu disiplin dan diet yang ketat.
Please expect slow progress too.

Yang kesembilan, sekiranya mengambil birth control, elakkan ambil GC Plus.

Secara ringkas, maklumkan kepada kami perkara-perkara di bawah ini ketika mahu membeli GC Plus:
  • BMI ada
  • ukuran pinggang anda
  • ada penyakit Alzheimer atau Dementia?
  • ada ambil ubat kolesterol?
  • ada ambil ubat darah tingi?
  • ada ambil ubat kencing manis?
  • ada sakit buah pinggang?
  • sedang hamil?
  • sedang menyusukan anak?
  • ada masalah PCOS?
  • ada masalah thyroid?

"GC Plus ada kesan sampingan?"

Ada beberapa KEMUNGKINAN. Tetapi kesan sampingan ini mungkin tidak akan anda rasai. Kesan sampingan GC Plus yang pertama adalah kekerapan buang air besar. Kekerapan ke tandas meningkat sekiranya anda makan terlalu banyak refined carbs. Kesan sampingan GC Plus yang kedua adalah banyak berpeluh dan kerap buang air kecil. Ini kerana, GC Plus meningkatkan metabolisme. Tindakbalas ini menghasilkan sisa dalam bentuk air. Kesan sampingan GC Plus yang ketiga adalah pening kepala, sakit kepala, loya dan mengantuk. Sekiranya itu berlaku, that is a sign bahawa GC Plus sedang 'berkerja'. GC Plus merangsang serotonin untuk mengurangkan rasa lapar. Serotonin yang dirembeskan secara mengejut dan banyak membuatkan badan menjadi lemah dan sakit kepala. Cuba kurangkan dos kepada 2 biji. Jika ok, slowly increase ke 4 kapsul.

 

Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart