Bolehkah saiz liang (pores) dikecilkan dengan mana-mana produk GreenAard?

Ketika melalui peringkat yang berbeza dalam kehidupan, kita sering mengalami perubahan pada kulit termasuk perubahan dalam saiz liang pori. Liang pori adalah bukaan kecil pada kulit yang membolehkan minyak dan peluh sampai ke permukaan. Lama kelamaan, pori-pori boleh menjadi lebih besar disebabkan oleh pelbagai faktor, seperti penuaan, pendedahan kepada matahari, dan genetik.

Ramai tertanya-tanya sama ada terdapat cara untuk mengurangkan saiz liang pori. Oleh kerana saiz liang pori sebahagian besar adalah hasil genetik, ia tidak boleh dikecilkan secara kekal. Walaupun tidak mungkin untuk menutup pori-pori sepenuhnya, ada beberapa teknik yang boleh meminimumkan penampilannya. Salah satu cara PALING BERKESAN untuk mengecilkan saiz pori adalah dengan memastikan kulit sentiasa bersih.

Liang pori yang tersumbat boleh menjadi lebih besar, jadi penting untuk membersihkan kulit untuk menghilangkan kotoran dan minyak berlebihan. Liang pori juga boleh diminimumkan penampilannya dengan peningkatkan kolagen dan elastin pada kulit. Kolagen dan elastin adalah dua protein dalam kulit yang memainkan peranan penting dalam mengekalkan struktur dan keanjalannya. Apabila usia semakin meningkat, paras kolagen dan elastin secara semula jadi menurun. Ini boleh menyebabkan pori-pori kelihatan lebih besar, kerana kulit di sekelilingnya mengendur dan kehilangan keanjalannya.

Dengan meningkatkan kolagen dan elastin dalam kulit, ia dapat meminimumkan penampilan liang-liang. Peningkatan keanjalan boleh membantu kulit di sekitar liang-liang untuk menegang dan kelihatan lebih licin. Ada beberapa cara dan produk GreenAard yang boleh membantu mengurangkan saiz liang pori. Kami cadangkan:
  • penjagaan kulit yang baik
  • sapukan sunscreen untuk mengelakkan kehilangan kolagen dan elastin
  • guna serum yang ada AHA/BHA membuang liang tersumbat
  • guna produk yang ada retinol/vitamin A
  • pertimbangkan teknik laser untuk mengecilkan liang-liang
GreenAard tidak ada produk khusus untuk mengecilkan liang, tetapi ada beberapa produk yang boleh membantu secara tidak lansung. Yang pertama, Bio Mask. Bio Mask kami ada serum AHA yang membantu membuang liang tersumbat.

Salah satu sebab kenapa kami memilih bio cellulose untuk menghasilkan mask ini adalah serat bio cellulose sangat halus. Serat halus itu menjadikan Bio Mask kami MELEKAP RAPAT pada kulit. Ini membolehkan serum AHA di dalamnya diserap ke liang kulit yang lebih dalam, lantas membantu membersihkan liang pori. Yang kedua, Gloei. Gloei merangsang pembentukan kolagen dari dalam secara semula jadi. Kekurangan kolagen membuatkan pori membesar dan terlihat sangat jelas pada kulit.
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart