Nak tahu kenapa GC Plus seakan-akan tidak berkesan pada anda?

Pelik bila baca testimoni. Ada yang turun 5kg dalam masa 26 hari. Ada yang turun 3kg seminggu! Ada yang berat tak turun tapi baju lama dah longgar. Ada yang makan 3 botol pun tak turun-turun! Anda yang mana satu?

Penurunan berat badan amat berkait rapat dengan:
  • Metabolisme badan
  • Saiz badan sekarang
Ada orang metabolisme badannya lebih tinggi. Hanya dengan sebotol GC Plus boleh kurangkan berat badan sehingga 5-6kg. Jika anda adalah salah seorang yang bertuah mempunyai metabolisme tinggi, TAHNIAH kerana berjaya mendapatkan berat badan ideal lebih cepat dengan mengambil GC Plus.

Ada juga orang yang metabolisme badannya very slow. Dah pergi zumba 4 kali seminggu, kawal makan nasi sehari sekali, ditambah dengan pengambilan GC Plus, masih lagi tidak menunjukkan perubahan yang memberansangkan. Jika ada perubahan pun, penurunan berat tidak setanding dengan effort yang dibuat. Untuk mereka yang metabolisme rendah, ada satu perkara yang perlu dipertimbangkan apabila mengambil GC Plus, iaitu:
  • genetik
  • thyroid
  • kalori
  • senaman
#1 GENETIK
Sama ada suka ataupun tisak, genetik memainkan peranan dalam penurunan berat badan. Bukan bermakna jika ditakdirkan memiliki keturunan yang berbadan besar, potensi anda untuk kurus tiada. Bukan begitu. Anda masih boleh kurus cuma prosesnya lebih lama berbanding orang lain. Untuk kelompok pengguna yang begini, jangan jadikan angka pada penimbang sebagai piawai, tetapi jadikan ukuran pinggang sebagai petunjuk kehilangan berat. Cuba ambil ukuran pinggang setiap 10 hari. Lihat perbezaannya.

#2 Thyroid
Sekiranya sudah bersenam secara rutin, kurang makan dan mengambil GC Plus dengan rutin tetapi masih lagi berat tidak berganjak, cuba berjumpa dengan doktor. Mana tahu anda ada masalah thyroid. Orang yang mempunyai hipotiroidisme mempunyai tiroid yang menghasilkan sedikit hormon. Ini menyebabkan metabolisme mereka menjadi perlahan dan membakar kalori yang sangat sedikit.

#3 Kalori
Sesetengah pengguna GC Plus menyangkakan mereka sudahpun 'diselamatkan' dari masalah obesiti apabila mengambil produk ini. Lantas, mereka makan apa sahaja dan bergantung sepenuhnya kepada keajaiban GC Plus. Jika anda salah seorang yang beranggapan begini, nasihat kami - LUPAKAN SAHAJA misi mendapatkan berat deal. You must understand that GC Plus bukan magic pills. Cara GC Plus bekerja tidak sama seperti produk kurus yang lain. You need to understand the mechanism in order to know how to speed up weight loss. Bila sebut perkataan KURANGKAN KALORI, semua mengeluh. Masing-masing beranggapan, mesti sekat makan. Tak boleh makan nasi. Tak boleh makan jajan. Tak boleh minum coke. No, bukan begitu. KURANGKAN KALORI bermaksud kurangkan makan. Bukan menyekat makan. Rangka pelan pemakanan yang betul. Tidak perlu sampai berhenti memakan nasi. Cuma perlu tahu banyak mana nasi yang boleh diambil.

#4 Bersenam
Bersenam setiap hari memang bagus. Ia membantu membakar kalori. Tetapi ramai yang beranggapan, ketika sudah bersenam maka boleh akan dengan lebih banyak. No. Bersenam TIDAK membakar banyak kalori. 18 minit brisk walk membakar 100 kalori. Ketika anda memakan sesenduk nasi putih (tanpa lauk) selepas brisk walk, 100 kalori akan ditambah semula ke dalam badan. Sebab itulah cara paling efisien untuk menurunkan berat badan adalah melalui diet. Kawal makan. Tetapi harus diakui bukan mudah mengawal makan. That's why GC Plus comes to the rescue!

GC Plus tidak membakar lemak kerana ia BUKAN fat burner. GC Plus membantu mengurangkan rasa lapar. Apabila kurang merasa lapar, maka dengan sendirinya anda kurang makan. Kalau tak percaya, cuba ambil GC Plus selepas Subuh dan lihat hingga pukul berapa perut anda bertahan tidak makan.
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart