Benarkah menyekat kalori berbahaya?

Kalori adalah setara dengan bahan api untuk kereta. Jika minyak kereta berkurang, kereta akan bergerak lebih perlahan. Jika mengurangkannya secara berlebihan, kereta akan terhenti terus. Sebaik sahaja minyak diisi, enjin boleh dihidupkan semula dengan sempurna. Begitu juga dengan manusia. Walau bagaimanapun manusia mempunyai tangki simpanan, iaitu lemak badan.

Lemak bertindak sebagai sumber bahan api, jika badan tiada kalori, ini membolehkan badan bertahan beberapa minggu. Berpuasa sekali-sekala tidak berbahaya, tetapi untuk terus mengurangkan kalori boleh menjadikan badan lesu dan kemudaratan yang serius. Mengurangkan kalori secara ekstrim akan mengurangkan nutrien lain yang penting untuk kesihatan.

GC PLUS membantu mengurangkan rasa lapar ketika berdiet. Secara tidak lansung keinginan untuk makan dengan banyak, berkurangan. Dengan bantuan GC PLUS, seseorang tidak perlu menyekat kalori atau berlapar untuk kurus. Mulakan weight loss journey sekarang. Kini, setiap botol GC PLUS datang dengan measuring tape percuma.
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart