Wanita berhabis kira-kira RM37,350 sepanjang hayat untuk 3 jenis alat solek sahaja.

 

 .

Dalam satu report majalah fashion, dikatakan purata seorang wanita menghabiskan hampir USD3770 untuk maskara, USD2750 untuk eyeshadow, dan USD1780 untuk lipstick sepanjang hidupnya. Itu dah kira-kira RM37,350 sepanjang hayat! Baru 3 item. Belum masuk blusher, foundation, krim muka, eyeliner, serum, toner, dan macam-macam lagi.

Ok, now kami nak tanya. Berapa banyak yang anda peruntukkan untuk makeup remover?  .

🤔🤔...krik...krik...🤔🤔...krik...krik....🤔🤔

Ramai wanita yang mengambil tak endah dengan makeup remover sedangkan makeup remover lah yang menentukan samada anda perlu berbelanja lebih untuk wajah atau tidak.

Wajah yang tak dibersihkan dengan sempurna akan meninggalkan sisa solekan yang tak nampak dengan mata kasar. Solekan akan berada di celah-celah liang roma. Apetah lagi sekiranya anda menggunakan pelbagai solekan - primer, foundation, serum, krim, toner, blusher - anda anggap dengan hanya menggunakan wet wipes saja memadai?

Sebab itulah kulit senang mendapat jangkitan dan jerawat. Kerana asas pembersihan wajah tidak ada. Cuba gunakan GreenAard Makeup Remover yang membersihkan solekan di wajah dengan bersih dan cepat. Lihat video demo di sini : http://greenaard.myshopify.com/pag…/testimoni-makeup-remover 

Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart