Jangan hanya berhabis membeli lipstik mahal tapi guna bajet rendah untuk tanggalkan kesan lipstik.

 

 .

Terima kasih dear customer kerana sudi menggunakan our Makeup Remover 2 in 1 Cleansing Mousse. Menanggalkan solekan degil dalam hanya 1 minit!

Ramai orang invest kat alat solekan. Lipstik sampai 24 batang. Eye shadow 64 palette. Blusher 14 shades. Belum lagi dengan brushes yang bulu kembang, bulu tirus, bulu senget. Berhabis-habisan untuk kelihatan cantik. Tapi untuk tanggalkan solekan hanya pakai wet wipes 😭. Nangis tau kita tengok.

Walaupun tisu basah kelihatan cepat dan mudah untuk membuang solekan, ianya tak berkesan sepenuhnya. Ia hanya akan mengeluarkan solekan dari permukaan kulit saja. Tak cukup untuk membersihkan solekan dari liang kulit.

Kulit diperbaharui di waktu malam ketika kita sedang tidur. Kalau liang kulit masih dipenuhi dengan solekan, kulit tak dapat bernafas, seterusnya sel kulit baru tak dapat dihasilkan. Kegagalan untuk membuang mekap sebelum tidur akan menyebabkan kulit kotor yang membawa kepada jerawat, garis-garis halus, bengkak dan lingkaran hitam di sekeliling mata. Lepas tu, kita akan spend lagi duit untuk rawat muka pula. Sedangkan basic things kita tak ada. Makeup Remover penting ya. Pastikan makeup remover benar-benar boleh membersihkan kulit dari solekan.

 

Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart