Nutrijuice juga berupaya untuk menurunkan berat badan.

 .

.

Sebenarnya ramai yang tak tau Nutrijuice juga berupaya untuk menurunkan berat badan. Tapi, kesannya tak secepat GC Plus, tapi masih boleh turunkan berat badan.
.
Kenapa?
.
Kerana dalam Nutrijuice ada ekstrak lemon dan madu.
Kalau nak tau, sejak zaman-berzaman lagi, especially orang Inggeris mengalamalkan petua minum 4 sudu kecil lemon dan 1 sudu kecil madu setiap pagi. Petua ini diamalkan secara rutin untuk melawaskan perut dan menurunkan berat badan.
.
Kedua-dua bahan itu ada dalam Nutrijuice. Sebab itulah kami sediakan combo pek GC Plus dan Nutrijuice. Cubalah!

Diana Ishak
Read more

Nutrijuice pun boleh turunkan berat badan?

 

.

AKHIRNYA RAHSIA NI TERBONGKAR JUGAK.
.
Dah lama kami cuba mengelak dari menjawab soalan ni.
Setiap kali customer tanya boleh tak Nutrijuice turunkan berat badan, kami akan cakap - "TUJUAN UTAMA NUTRIJUICE ADALAH UNTUK STABILKAN KOLSTEROL TAPI PUAN BOLEH CUBA MANA TAU BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN".
.
Sebenarnya, memang NUTRIJUICE BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN. Tetapi, bahan-bahannya lebih kuat kepada menstabilkan kolestrol. Sebab itulah kami lebih banyak highlitekan tentang keupayaannya membantu menstabilkan kolesterol.
.
Nutrijuice ada madu, lemon dan cuka epal. Ketiga-tiga bahan ini bukan saja elemen kuat untuk menambahkan koletserol 'baik' dalam badan tapi memang dah dikaji secara saintifik mampu menurunkan berat badan. Jadi, tak hairanlah kalau ada pengguna Nutrijuice kata berat badan turun lepas guna Nutrijuice sebulan!
.
Nak try?
Kalau korang ada di area Shah Alam, jom ke Kompleks PKNS Shah Alam. Kami ada buka booth di Ruang Legar Kompleks PKNS. Harga di sana hanya RM50/botol. Kalau nak beli online, harganya RM59/botol. Whatsapp kami nowhttp://www.wasap.my/60127728976

Diana Ishak
Read more
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart