GC Plus / bahan semulajadi

Ambil GC Plus tak bagi efek pada buah pinggang?

 

 .

Soalan yang selalu kami terima dari bakal pengguna GC Plus adalah "Tak apa ke ambil produk ni? Tak rosakkan buah pinggang ke?".

Kami faham apa yang anda maksudkan. Anda maksudkan tentang kreatinin.

Bagi yang tak tau, kreatinin adalah produk yang melalui buah pinggang untuk ditapis dan dihapuskan dalam air kencing. Kreatinin terhasil apabila seseorang mempunyai otot yang lebih dari normal. Dalam bahasa mudah, lebih banyak otot yang dibina, lebih banyak kreatinin yang terhasil.

Dalam GC Plus, semua bahan-bahan yang digunakan adalah 100% natural. Tiada bahan kimia dalam GC Plus. Semua bahan adalah bahan mentah saja. Sebab itulah GC Plus takkan membuatkan badan anda susut dengan mendadak, kerana semua bahan yang digunakan adalah natural product. Natural product tindakbalasnya perlahan tetapi SELAMAT.

Antara bahan yang digunakan dalam GC Plus dan terbukti mengurangkan tahap kreatinin adalah :

🍃 teh hijau

🍃 kalonji oil

🍃 mengkudu

🍃 bawang putih - bawang putih mampu mengurangkan kreatinin. Bawang putih telah terbukti boleh melindungi buah pinggang daripada kerosakan radikal bebas. Ia juga berkesan menurunkan tekanan darah tinggi. Sehubungan itu, bawang putih adalah baik untuk orang yang mempunyai tahap kreatinin tinggi.

.

Diana Ishak
Read more
Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart